Administratorem danych osobowych jest Technografik sp. z o. o. 02-657 Warszawa ul. Wielicka 38/41.
tel. 602 222 576,
e-mail: admin@aptekanet.pl
Dane te przetwarzane są w celu:
- Zawarcia i realizacji umów sprzedaży produktów za pośrednictwem strony www.aptekanet.pl. do czasu zakończenia realizacji umowy.
- Spełnienia przez administratora ciążących na nim obowiązków prawnych, w szczególności podatkowych.
- Dochodzenia wzajemnych roszczeń w tym reklamacji lub prawa zwrotu w ciągu 14 dni w przypadku sprzedaży wysyłkowej produktów klientom mającym status konsumenta.
Każdemu, czyje dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub prawo sprzeciwu wobec przetwarzania (o ile jest to możliwe w świetle przepisów prawa), ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Osobie której dane są przetwarzane przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych.
Występują trzy sposoby realizacji zamówienia:
1) Zamówienie z odbiorem przez zamawiającego w aptece.
Ten tryb nie różni się niczym od sprzedaży stacjonarnej, ponieważ klient dokonuje zakupu w lokalu sprzedającego. Do tej formy nie mają zastosowania przepisy o sprzedaży na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa.
2) Wysyłka po przedpłacie na konto sprzedającego.
Nr konta sprzedającego: 10 1030 1582 0000 0008 1094 1006 w Banku Handlowym S.A. w Warszawie.
Przy przelewach z zagranicy podajemy SWIFT(BIC): CITIPLPX
oraz przed nr konta PL
Pełny nr konta dla przelewów z zagranicy to: PL 10 1030 1582 0000 0008 1094 1006
3) Wysyłka za pobraniem
Przy wysyłce po przedpłacie na konto sprzedającego( punkt 2), oraz wysyłce za pobraniem (punkt 3) mają zastosowania przepisy o sprzedaży na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa, określone w ustawie z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta Dz.U. 2014 poz 827, zgodnie z którą klient może zrezygnować z towaru kupionego wysyłkowo za pośrednictwem Internetu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych, od daty odebrania przesyłki.
1)Punkt ten dotyczy klientów posiadających statut konsumenta, czyli klienta dokonującego zakupów nie związanych z prowadzeniem działalnosci gospodarczej.
- Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", konsument może zrezygnować z towaru kupionego wysyłkowo za pośrednictwem Internetu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych, od daty odebrania przesyłki.
- Zwracany towar należy odsyłać razem z dokumentem sprzedaży otrzymanym wraz z nim. Sklep internetowy gwarantuje zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta na zakupiony towar. Koszt zwrotu towaru ponosi konsument. Pieniądze zostaną zwrócone po otrzymaniu zwracanego towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez konsumenta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
2). Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową,
na adres:
Apteka
ul. Domaniewska 22A
02-672 Warszawa
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument sprzedaży oraz pisemne uzasadnienie reklamacji - Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Towar z wadą techniczną zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru
Dane osobowe klienta, jako dane niepubliczne przesyłane są w formie zaszyfrowanej za pośrednictwem protokołu SSL, co jest uwidocznione w adresie strony https (literka s po http).
Wartość zamówienia | Po przedpłacie | Przy pobraniu |
---|---|---|
do 250 zł Kurier DPD |
12 zł | 19 zł |
powyżej 250 zł Kurier DPD |
0 zł | 0 zł |